Tarifleri Sosyal Medya İle Takip Edin

29 Nisan 2013 Pazartesi

DUT ÇULLAMASI



Merhaba bu gün sizinle değişik bir tarif paylaşmak istiyorum..Herkesin yöresine has sevdiği 

özlediği bir şeyler muhakkak vardır.İşte benimde özlediğim tatlardan biriside dut 

çullamasıydı,erzurum a gittiğimde mutlaka güzel kuru dut bulur yapar afiyetle yerim.Kahvaltıda 

ikindi çaylarında yenebilecek güzel hafif tatlı bir kahvaltılıkdır...









GEREKLİ MALZEMELER:



150 gram kurutulmuş dut


2 yumurta


2 yemek kaşığı tereyağı









HAZIRLANIŞI:


Kuru dut yıkandıktan sonra sıcak suda 10 dakika kadar yumuşaması için bekletilir.yumaşama 


gerçekleşince dutların suyu süzülür, 2 yemek kaşığı tereyağıyla 5 dakika kadar kavrulur.üzerine 2


yumurta kırılır yumurtalar  pişince ocaktan alınır.AFİYET OLSUN..









9 yorum:

  1. Merhaba Dilek Hanım,
    Blogunuzu ilk defa ziyaret ediyorum,çok değişik bir tarifle kaşılandım Dut Çullamasını ilk defa duydum denemek isterim.Paylaşım için teşekkürler canım.Selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Selamüm Aleyküm bloğunuzu gezdim.Yeni açmiışsınız benim gibi.Ancak sizi çok başarılı buldum.Elinize yüreğinize sağlık.Takipteyim.Beklerim.

    YanıtlaSil
  3. Bloğunuz hayırlara vesile olur inşallah..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar hoş sefalar getirdiniz.güzel yorumlarınız ve dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum eksik olmayın :)))

    YanıtlaSil
  5. dilekçim biz bu dutu atıştırmalık yeriz.degişik bir tarif olmuş.deneyecegim.eline saglık.

    YanıtlaSil
  6. ANAAAAAAAAAA Biraz önce Malatya Pazarından dut
    almışdım.Mutlaka deneyeceğim .Çin yemeği gibi

    YanıtlaSil
  7. bende erzurumluyum ama bunu hiç tatmadım :)

    YanıtlaSil
  8. Bahar hanım dut çullamasını erzurumda bilmeyen yoktur :) bir erzurumlu olarak en azından tadına bakın derim :))

    YanıtlaSil
  9. Cafeportakal gibi bende bir Erzurum lu olarak hiç tadına bakamadım ama Dilek Hn.bilirsiniz bizim oralarda aynı yöntemle pestil çullaması yapılır.Bu hafta sonu memleketdeydim, akşamın ssat 9 unda canım istesi canım annem hemen kalkıp yaptı anacığımında sizin de ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil

Not; yorum yazmak için hesabınız olmasa da olur , seçeneklerden URL' yi seçip isminizi yazmanız veya Anonim'i seçip bu kez yorumunuzun altına isminizi yazmanız yeterlidir.
Yorum Yaptığınız İçin Teşekkürler ,

BİZİ FACEBOOK'TA TAKİP EDİN

Kopyalama Engelleme